Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 08:02   #3
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skammer meg

Det er nok mange som føler det slik. Det er jo bare å se på hvor mange foruminnlegg det er her inne med folk som er misfornøyde etter å ""bare ha gått ned 2 kilo den første uka eller hvor mange som spør om det er mulig å gå ned 15 kilo på 2 måneder og slike ting. Mennesket er vel utålmodig av natur, og det man ønsker seg sterkt skulle man vel helst hatt i går

Det er helt greit å være utålmodig og furte litt innimellom dersom venta ikke helt viser det du skulle ønske, så lenge man klarer å se seg selv utenfra og ha et realistisk syn på hva som er oppnåelig. Men man må jo ikke la det ta overhånd, da får man heller bare kaste ut badevekta. Så må man ikke glemme å gi seg selv en skikkelig klapp på ryggen for den tjenesten man gjør for helsa si hver eneste dag. Det er så lett å glemme når man jager vekta.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat