Sv: Jeg skammer meg
Åhh som jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Nå har jeg aldri vært en særlig tålmodig person og siden jeg har vært mer eller mindre overvektig siden jeg var barn vil jeg jo gjerne bli slank i går 
Nå skal det være sagt at jeg hadde en flott vektnedgang til og begynne med ca 15 kg på 12 uker og det uten problemer. Så hadde jeg en periode der det ble mye styr pga av sykemelding og kosthold var ikke prioritet. Etter en måneds tid fikk jeg styr på det igjen, men det har vært stillstand i både vekt og cm siden det. Da er det lett og bli manisk og gå på den vekta daglig og gjerne flere ganger til dagen også. Jeg merka at jeg stressa noe helt vanvittig med dette en periode og stress er jo ikke bra for vektnedgangen.
Nå har jeg heldigvis funnet roe på dette og så lenge vekta ikke går opp og helsa og humør er på topp, stresser jeg ikke så mye med det, men det har vært en lang vei og gå og det er ikke lett. Er også blitt flinkere til å bruke målbånd. Har ikke gått så mye ned i vekt i det siste men har tydeligvis klart å stramme opp fant jeg ut da jeg prøvde en kjole som for en måned siden var pølseskinn og nå snart kan brukes 
|