Sv: Ikke gått ned et gram siden oppstart
Opprinnelig lagt inn av Furine, her.
Om det er noko trøyst, så har eg brukt 2 år på gå ned 15kg. Eg har ein del hormonproblem, som gjer at det går ultratregt. Men dette er det beste alternativet til eit godt liv for meg.
Kor lenge har du heldt på med ketolyse? Det kan ta litt tid før kroppen skjønar kva det er meininga han skal gjere.
2 liter vatn er ikkje spesielt mykje, berre så det er sagt. På ein vanleg dag på jobben drikk eg nærare 3 reint vatn, berre der. I tillegg kjem te, vatn heime etc. Drikk du eventuelt noko anna enn vatn, som sukkerfri brus?
Eg veit veldig godt at det er demotiverande når ingenting viser på vekta. Men har du sjekka med måleband? Eg har møtt folk denne helga, som ikkje har sett meg på 4-5 månader, som reagerte med at "oj, du har gått ned mykje sidan sist" - når det eigentleg berre er snakk om 2-3kg.
Hei
Jeg har ikke noe problem med å gå ned i vekt til vanlig (går litt tregt men helt greit) - hadde bare håpet at LK skulle være et alternativ hvor jeg slapp at hele livet skulle dreie seg om mat det neste året. I tilegg hadde jeg behov for å gjøre noe nytt for å bli motivet...
De siste par dagene har jeg nok ikke fått i meg mer enn to liter rent vann nei, men til vanlig drikker jeg bortimot 4-5 liter om dagen. Har kuttet Pepsi Max, fun light og skummet melk pga LK. En halvliter farris kommer i tilegg.
Jeg har ikke målt - men er i grunnen ute etter en løsning for å gå ned i vekt. Blant annet senke belastningen på ledd (knær, hofter og rygg).
Når jeg i tilegg føler meg elendig blir jeg seriøst i tvil om dette er en god ide for meg, men jeg skal gi det en hel mnd.

Første mål: under 100
|