Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 10:58   #26
Prell
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Ikke gått ned et gram siden oppstart

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Heisann, jeh er som deg slank på magen og tillegg på armer og lår. Har levd lavkarbo mest for helsens skyld det siste året, men har vært on/off før det siden 2007. Jeg skal jo ikke noe særlig ned i vekt enn noen få kosekilo, men de sitter godt på meg og om det er en trøst. Men jeg har vel gått ned 4-6 kg det siste året uten å "slanke" meg hele tiden. Jeg lever vanlig lavkarbo og tar noen perioder innimellom med PSMF for å booste litt om jeg vil ned litt. Men du har jo holdt på i bare noen uker, så gi det tid. Noen kropper trenger tid for å omstille seg, de tviholder på alt og vil ikke gi slipp, men vis den at det er du som bestemmer Kutt ut all brøderstatning, kunstig søtning, evt koffein bruk koffein fri kaffe. Spis så ren mat som mulig, egg, kjøtt, fisk og grønnsaker, test ut om det er cherrytomater som stopper eller meieriprodukter. Du må bare prøve deg frem. Egg og bacon er greit og kan brukes til flere ting. Du kan lage ovsnpannekake av det, bruk fantasien. Ønsker deg masse lykke til. Det løsner nok til slutt for deg også.

Takk! Godt å høre fra noen med "feil" fasong (eller riktig i følge min mann ). Jeg trenger imidlertid å gå ned i vekt og hvis jeg er av typen som går ned mindre enn ti kilo i løpet av et år vil jeg nok velge en annen løsning!

Jeg skal kutte søtstoff helt denne uken. Kaffe drikker jeg ikke så koffein forsvant med Pepsi maxen. Tomat har jeg ikke spist mer enn to-tre ganger. Når du sier melkeprodukt - mener du alle? Jeg spiser endel (nei, ikke ekstreme mengder) ost, rømme, fløte og creme fraise... På den annen side er det en av grunnene til å prøve LK...

Jeg har tittet litt på sidene til extravagansa...

Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat