Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 12:02   #30
Prell
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Ikke gått ned et gram siden oppstart

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Helt klart et poeng - husk bare at om du spiser mindre kalorier på lavkarbo finnes du ikke sulten - mens spiser du a la Grete Roede må du ofte spise mange små måltider og blodsukkeret ditt vil gå opp og ned flere ganger i løpet av dagen... jeg tenker også at det kan være greit og gjøre alt på lavkarbo - hvordan tenkte du og spise når du hadde nådd målvekt? Jeg vet av erfaring at jeg nå for første gang i mitt liv har et kosthold der jeg faktisk kan spise ganske mye deilig mat og dessertalternativer UTEN å gå opp i vekt - så jeg er liksom halvveis til målet hehe - jeg må bare nå finne ut hvordan NÅ det

Det viktigste er uansett at du finner det kostholdet som du er mest komfortabel med over tid - og som du kan holde vekta med uten å stresse med å skifte diett avhengig av om du skal ned i vekt eller holde vekta

Hei med bare løsninger har det vært tøfft den første mnd og derfor lett å "sprekke" før jeg er skikkelig igang. Dessuten er jeg lei...Når jeg er igang har det imidlertid ikke vært et problem. Når jeg har gått ned har vekten holdt seg fint - til neste graviditet hvor jeg alltid er kjempesulten fra dag en... Legger gjerne på meg 5-10 kg i første trimester... Med fire barn og dobbelt så mange graviditeter så har det gått endel opp og ned ja...

Problemet er at hvis jeg må begrense mengde på LK og viljestyrke meg gjennom første mnd så ser jeg ikke forskjellen... Iallefall ikke hvis jeg går ned mindre med LK

Når jeg er nede skal jeg ha et normalt kosthold - har aldri spist mye brød/potet/ris og alltid spist mye frukt, grønnsaker og "rene proteiner" som kyllingbryst, filet og fisk. Så til en hvis grad er det jo et LK kosthold...

Poenget med å prøve ketolyse var jo å spise meg mett...

Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat