Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 14:05   #44
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg er så sliten for tida, har mest lyst å bare stappe i meg alskens drittmat. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser siden tenårene, løsningen da var å spise spise og spise. Nå når jeg ikke kan det lengre, er det jammen vanskelig å holde seg på matta. Har ikke søtsug, bare behov for å stappe i meg.Samtidig som jeg ikke har energi til å lage meg et måltid. Jeg satt opp i halve natt søvnløs, så i dag er jeg helt kake, huff.

Kjenner meg igjen i det du sier. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser tidligere også, og kan tidvis enda merke at tankene jeg hadde den gang prøver å slå gjennom på dårlige dager. Husk at du kan lage veldig veldig god mat på lavkarbo også, så drittmat trenger man ikke slenge i seg. Skjønner dog at du ikke har energi til å lage til noe etter en søvnløs natt.
Når det gjelder å bare stappe i seg så se tipset til Ruslepølsa. Spis sakte, eller lag noe det tar litt tid å spise (tapas, fingermat, sushi osv.) eller bare spis vanlig mat med pinner! Da tar det lang tid og hodet rekker å bli mett det også.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat