Sv: 20 kg ned?
Det med spiseforstyrrelser stemmer så veldig bra. Når jeg fikk det for noen år siden så begynte det bare med at jeg aldri var sulten, jeg gikk til og med til skolehelsesøstra for å spørre hvorfor jeg ikke ble sulten noen gang. Da var det såpass at det kunne gå dager før jeg kom på å spise, lysten var der ikke og ikke instinktet heller, det gikk meg hus forbi, og jeg måtte lære meg å huske å spise for å ikke daue. Etter 3 måneder med det jeg trodde var manglende matlyst så så jeg resultatet, jeg veide da 47kg og vare nærmere 1.70 høy og da fikk jeg blod på tanna og begynte å la være å spise med vilje. Uansett så fikset det seg av seg selv når jeg flyttet fra byen og min mor (vi gikk ikke sammen) så nå prøver jeg å fikse 'spiseproblem' den andre veien, nemlig å la være å overspise Er det ikke det ene så er det det andre. hehe jeg ser at lavkarbo hjelper meg på en sunn måte da, så jeg liker lavkarbo veldig veldig godt, og særlig siden jeg får lov å ha disse timene å være sulten på under fasten og få kjenne den ekte sulten.
|