Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 22:59   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva nå da..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Jeg er en av de som måtte fjerne galleblæren etter GR- kurs og minus 20kg med veldig lavkalori.
De anfallene jeg hadde, opplevdes som det du beskriver. Refluxen jeg har, oppleves ganske så forskjellig!
Du kan be om gastroskopi i narkose om du som meg ser på det som det verste som kan skje deg!

Man vil ikke få problemer med gallestein om man spiser mye fett over tid, men i oppstarten kan gallestien som har ligge i ro i blæren begynne å bevege på seg. Dersom disse ikke kommer noen vei pga størrelsen, kan de skape store problemer.

Hvis Nexium hjelper, er det jo fint. Hvis ikke, er det nok i galleblæren/gangen din problemet ligger.

Masse lykke til!