Tråd: Urettferdig
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 12:50   #14
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Urettferdig ;)

Kjenner meg såååååå igjen på den der. Særlig om jeg går inn for å gå ned litt, særlig etter ferier der kosthold har sklidd litt ut og det har blitt litt mye vin etc.... til middagen på sene kvelder. Da er vekta gjerne ikke på min side og ikke gubbens heller, men han den sniken..... tar seg en joggetur 2 dager på rad og vips der er ferie kg borte, mens jeg................... jeg kan jogge hver dag i 2 uker minst før de er borte. Skikkelig urettferdig. Men nå lever jeg helt lavkarbo og mannen min redusert lavkarbo så jeg går jo fort opp om jeg inntar feil type karber over flere dager. Kan skje om jeg er bortreist og ikke lager mat selv, men du som jeg angrer, får jo den tutmagen Skle litt ut på sidelinja nå, men jeg ble så engasjert når flere enn meg oppdager det samme med de der mennene altså

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat