Sv: Maistarternes veietråd!
Tusen takk for det Frøken Jeg er ganske fornøyd, men merker egentlig at jeg ikke savner det. Tror at jeg hadde tenkt at: for disse karboene (feks 100 g i en bolle eller 20 g i sjokolade) så kunne jeg spist det og det og det av lavkarbogodsaker Men vi får se. Heller ikke når jeg har drukket (på fest, hehe) har jeg rørt det som er blitt satt frem til de andre. Litt stolt av det, siden det har vært mye godsaker!
Etter påske har jeg tatt en induksjons-uke (induksjon er de to første ukene på Atkins for de som ikke er helt inne i den retningen). Det har fungert kjempefint. Følger reglene, og har nå gått ned 1,8 kg på den tiden(ca en uke). Så er nå 300 g under minstemålet Veldig kjekt at det endelig går nedover igjen!!! Ingen søtning annet enn noen suketter i teen og evt til nøds et lite glass pepsi max, begrenset med fløte og ost, ingen ferskoster osv. Med den nedgangen jeg har hatt så er jeg superfornøyd. Brøt reglene og drakk vin på lørdag siden jeg var invitert på fest. Og har likevel gått ned. Weeeeeee, svever på min egen lille sky for øyeblikket. 
Ha en strålende onsdag, vi skal ut å kjøpe maling, greit med alt som er gjort!! 

|