Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 19:03   #43
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Ikke gått ned et gram siden oppstart

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Takk. Jeg tror nok også jeg skal gi det litt mer tid men tror nok 4-6 uker uten resultat er en god indikasjon på å prøve noe litt annet. Men induksjonen på Atkins er vel ketose? Eller har jeg misforstått? Godt å høre at andre LK kan fungere selv om man "mislykkes" med ett!

Det stemmer at man er i ketose på Atkins induksjon, men det er en del flere restriksjoner der på hva man kan spise enn det er på ketolyse. F.eks. som Helle nevner kan man omtrent ikke spise fløte, rømme o.l. (husker ikke helt i farten hvor mye man kunne spise, 2 ss om dagen eller noe sånt?) Sånn sett kan det være verdt et forsøk, da det er mer strippet for partystoppere enn ketolyse.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat