Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-05, 12:00   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av HP

...Min mening: Det smarteste en gjør er å følge en diettplan i 30dager++ før en begynner med egne tilpassninger. Før det vet en rett og slett for lite om sin egen kropp...

Ja, Det er igrunnen dette jeg også mener HP!
Før en virkelig har satt seg skikkelig inn i en diett, kan en ikke si om den er Ok eller ikke!
Begynner en før det å teste ut og kombinere diettene blir det ofte feil!
Jeg har også full forståelse for deg Abertine og alle dere som virkelig har satt dere inn i en diett og funnet ut hva kroppen trenger. Du/dere har funnet ut og vet hva som skal til! Fiber er jo veldig viktig for oss alle!
Noe annet er om du tidligere har slanket deg med kalorifattig kost og skal over i en karbohydratfattig kost. Går du da over, uten å sette deg inn i endringen, blir det ofte feil!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat