Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-04, 15:07   #13
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Gården heter Haukås Øvre

Står masse om den her: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/farm...icle244667.ece

---

Vi oppdaget den i fjor vår... Og nå har altså Farmen kuppet den Så nå kommer den nok til å ha litt av en boblepris!

---

Og der er også mulighet for andre å legge ut bilder. Du kan klikke "behandle vedlegg" knappen i valgene under innleggsskriveboksen. Eller du kan sette inn ett bilde som er lagret på en annen internettside.

Vi er nødt til å ha begrensninger på størrelse på det som lastes opp som vedlegg i forumet, hva begrensingen er får du vite om du prøver å laste opp og det ikke går

De store bildene i denne tråden har jeg lagt i en mappe utenfor forumet, og linket dem inn i tråden. Dette kan alle gjøre med ubegrenset store bilder, men da trengere dere en egen hjemmesideplass til å lagre bildene. Jeg tror nesten alle internettleverandører leverer hjemmeside med i pakken, hvis ikke så finnes det gratis alternativer som: home.no.

Jeg skal få laget en forklaring på hvordan bilder lastes opp / legges ved i forumet, og hva en må gjøre for å formisnke / komprimere dem, men jeg har ikke noe tidsplan på det nå...