Sv: 20 kg ned?
Opprinnelig lagt inn av *marion*, her.
Hei , er helt ny her eg da men har tenkt å gå ned 20 kg er bare ikke så lett å gjøre det alene , er min 3 dag dette , urnistiksene har gitt full uttelling så da er det vel bare å stå på da , trener dere mye i tillegg? får tur hver dag alt fra 45 min til 1,5 time , er ikke sulten på søtt lenger å det er helt fantastisk , er første gang eg prøver kuren , fant foresten en opprskrift på knekkebrød som bare var helt nydelige =)
Heihei jeg bruker å trene styrke 3-4 ganger i uka, jeg lar fettforbrenninga lavkarbo setter igang ta seg av fettet(hater å gå og jogge) så jeg bygger bare muskler. De sier at man ikke mister muskler på lavkarbo, og man gjør kanksje ikke det i likestor grad som i andre slankekurer, men leste en artikkel i helsemagasinet VOF om at man mister litt muskler uansett, og at ketogen kost+ styrke trening er veldig bra for å gi resultater. Er sikker på at gåing funker bra også, det går jo rett på fettet. Men husk at muskler binder vann og muskler veier mer(men tar mindre plass)enn fett, så om du ikke går ned like mye som du tenkte kanskje det kan være pga treningen. Men mindre blir man jo uansett
Jeg har sååå lyst å lage hjemmelaga knekkebrød, men jeg lever på skikkelig steinalderkost nå, så ikkeno brød osv på meg ;D
|