Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 00:47   #7519
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har du antivirus og brannmur installert? Si fra - jeg har gratis begge deler som jeg har brukt siden 2000 og har aldri hatt virus eller dritt på pcn enda jeg er "på" hele tiden Programmene er små og enkle og laste ned om du trenger veiledning (jeg er litt over snittet dataopptatt... og en hel del over da )

Min henger seg også av og til opp - uten at jeg helt skjønner hva den driver med... det kan hjelpe og oppdatere den - veiledning her http://update.microsoft.com/windowsu...&&thankspage=5.

Jada, har Avast antivirus og har vært fornøyd med det, byttet fra AVG for et par år siden eller noe.

Har oppdatert med en sikkerhetspakke nå . Takk for påminnelsen. Microsoft har prøvd å prakke på meg IE en stund nå, men jeg gidder ikke installere den, men det kan vel ikke by på problemer?

Har scannet systemet, installert TuneUp som Photo anbefalte for en stund siden og ryddet opp, men det var ikke så mye å rydde opp i ... Fjernet noen programmer (prøveversjoner av spill). Men maskina jobber likevel høres det ut som - det er godt å høre at det henger seg opp hos flere enn meg innimellom da Har forsåvidt opplevd det før på forrige maskin, men det gikk vel over av seg selv tror jeg ...

Men nettet er ikke like tregt - det kan hende det var tregt fra leverandørens side tidligere i dag også da. Har ikke all verdens hastighet (gidder ikke betale for det nemlig), men det holder til surfing

Jeg pleier fikse det meste selv, og googler og skaffer meg de kunnskapene jeg trenger der og da, men i dag var jeg sliten, og jeg husker ikke dataterminologien fra gang til gang og dermed virker jeg sikkert litt mer n00b enn jeg er

Takk ikke desto mindre

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt