Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 01:09   #189
Lisa-pyon
Medlem

Lisa-pyon sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 34
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg hater å trene. Unngår det så lenge jeg kan, men med et medlemskap på treningssenteret så er jeg under tvangt til å møte opp minst 4 ganger i måneden for å ikke kun være et 'støttemedlem' Også blir det litt sykling hjemme og passer 2 små barn hele dagen så jeg forbrenner nok mer enn en som bare sitter hele dagen allikevel. Unngår styrketrening i forbi mot synlige muskler (jadda, teit, men sånn er det) så om det er trening, så er det utholdene og ikke styrke.
Men man skal jo uansett ikke trene så mye på ketolyse, så det passer meg i grunn fint

Damer med skikkelig bra kropp(modeller, kjendiser eller bare hu fine på gata) trener jo mest styrketrening da er jo det som gjør folk heite liksom. De passer jo såklart på å ikke overdrive, men det skal jævlig mye til for ei jente å bli seende ut som en fyr, og isåfall har hu drevet med naturlig kroppsbygging(uten jukse "stoffer"). Ei drit heit venninne av meg trener bare styrke og spiser sunt, og hu har ikke markerte muskler med mindre hu strammer. Jenter så bare fine former og fyller ut huden litt med muskler.
Men er jo opp til hver enkelt hva man liker da. Men jeg vil ikke få tynne armer oten fin fasong. Og for å få fin fasong må man forme kroppen sin med muskler

Og det med å ikke trene så mye på ketolyse er jeg litt uenig i. At kondisjonstrening er tyngre for de som spiser ketogent er sant, men at man ikke burde gjøre det tror jeg blir feil å si egentlig. Har jo lest masse avisartikler i det siste om fotballag som har skifta om til lavkarbo(mulig at det ikke er ketogent da) og de trener jo flere timer daglig og sier det funker fjell. Og når det kommer til muskeltrening er det best å trene det mens man spiser ketogent for å erstatte fett med muskler og at muskel trening øker fettforbrenninga siden musklene tar av fettet for å få energi. Så ser bare fine sider ved muskeltrening og ketogent kosthold, og kondisjonstrening kan være tungt på ketogent kosthold men ikke umulig/farlig, spørs jo på motivasjonen til hver enkelt og utholdenhet.
Men at man ikke TRENGER å trene på ketolyse er en annen sak

Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat