Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 13:52   #16
klinkekula
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
klinkekula er på en erverdig vei

Sv: 5 kg vekk, hva nå?

Ja, er kanskje en god ide å lage store porsjoner for å så å fryse ned. Selvom jeg ikke er så fan av å spise den slags!

Overvekten er det vel egentlig flere grunner til, men det toppet seg da jeg ble skadet i en fotballkamp for 7 måneder siden. Da ble det lite trening og et kosthold som ikke lignet grisen.

Hovedgrunnen for at jeg går på lavkarbo nå er jo for å få en liten boost. Kjører jeg på med dette i en periode nå, så vil jeg jo gå ned en del, og det ved å spise mye så jeg får i meg nok mat iforhold til treningen. Etterhvert som jeg blir lettere, og ikke minst ting går lettere, så ser jeg egentlig for meg at et kosthold uten snop, brus, chips osv kan fungere. Altså, at jeg spiser alt jeg vil på en måte, utenom søtsakene. Grunnen til at jeg tror det vil fungere, er fordi jeg forbrenner enormt med kalorier via treningen, og det vil jo resultetere en stabilisering, evt større forbruk enn inntak. Men alt dette må jo tas opp til en kraftig vurdering, for denne gang, er det INGEN vei tilbake. Nok er nok!

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat