Tråd: Bukplastikk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 14:34   #17
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Din reaksjon var netopp som jeg fryktet. Bare de som har for mange kilo, har "lov" til å vøre fortvilet. Skulle gledelig tatt i mot 10 av dine kilo om de hadde blitt plasert hvor som helst, bortsett fra mage/rygg!!!
Du skjønner kansje at hverken mere slanking eller tøffere trening er løsningen. Klarer å leve med kroppen min og skammer meg ikke. hadde bare vært så deilig å ikke altid måtte være så nøye med snittet i klærne... bare ta på en t-skjorte og jeans...!

Nei, min reaksjon var ikke som du fryktet!
Jeg reagerte ikke på at du ville ha det gjort, det er du som lever i din kropp, men reagerer på at du trodde at en kosmetisk fettsuging ville bli dekket av det offentlige!
Om det plager deg, ja jøss, få det gjort, men ikke forvent at mine skattepenger skal dekke det når det kun er et kosmetisk problem!