Tråd: Bukplastikk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 14:52   #19
Timiane
Seniormedlem

Timiane sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Om du kun trenger å fjerne hud og ikke må sy magemuskler, er det 2-4 uker du må være borte fra jobben!
Med magemuskler varierer det veldig med type yrke. Jeg måtte sy ALLE magemuskler på plass og er sykepleier-> 3 måneder sykemelding!
Får du dekket plastikken av det offentlige som et helsemessig problem, blir du også sykemeldt!
Hadde du valgt å gjøre det privat fordi du ville ha flatere mage , måtte du ha brukt ferien din eller tatt permisjon uten lønn!

Takk for svar
Grunnen til at jeg tenker på dette, er ikke bare rent kosmetisk, emn hengemagen gjør at jeg har sopp under hudfolden nesten hele tiden, om jeg ikke bruker talkum.
Skal jeg jogge eller annen trening, da rister flesket( som nå er på vei til å forsvinne) slik at det gjør vondt.
Når jeg når målvekten min, vet jeg at det blir enda verre, for jeg har så mye ekstra hud. Da er det vel mere enn et kosmetisk problem?
Kan betale operasjonen selv, men kan ikke ta fri fra jobben i flere måneder. Er sykepleier, så det er fysisk krevende.