Sv: Hva nå da..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?
Opprinnelig lagt inn av Imp, her.
Oki, takk for tipset! Blir nok Drammen til å begynne med ja.
Vet ikke helt om det er noen vits i å prøve det Galvicon heller, blir sånn etter hvert måltid, og da er det kjipt å ta noe som smaker drit ja. Hvis Nexium funker, og det gjør det jo, så er det bedre, men vil helst slippe å spise medisiner resten av livet da.
Hva gjør du med refluxen? Bruker du noe mot det?
Jeg bruker Pantoloc, jeg. Er temmelig sikker på at det kommer av en kombinasjon av overvekt og diabetes- medisinen Byetta(sprøyter). Har faktisk ikke snakket med legen min om det enda. Er som du svært skeptisk til gastroskopi(bedre nå som naboen fikk narkose) og har hatt så utrolig mye annet å ta opp med henne at det på en måte har gått i glemmeboken når jeg har vært der.
Det står på lappen til neste besøk om noen uker, så håper jeg kan få prøve Nexium. Sliter med nattesøvn pga smerter, trenger ikke enda flere våkenetter pga ekstrem kvalme.
Står på venteliste til GBP og håper at vektnedgang og mulig symptomfrihet fra dia2 kan gjøre at jeg blir kvitt det.
Noen ganger merker jeg at det er verre om jeg har spist mer karber, andre ganger aner jeg rett og slett ikke hvorfor det kommer!
Brukte i mange år en neve mandler til å roe ned sure oppstøt/reflux, nå hjelper det noe, men ikke så bra som før!
|