Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 21:52   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

PANTOLOC CONTROL® Er du en av de mange som lider av halsbrann eller andre symptomer på syrerefluks minst to ganger i uken, kan noen enkle livsgleder, som morgenkaffe eller en bit sjokolade, oppleves som en daglig utfordring. For de som har halsbrann om natten kan den forstyrrede nattesøvnen gjøre deg ute av stand til å fungere skikkelig neste dag.
Nå kan nyheten Pantoloc Control fri deg fra bekymringene om når halsbrannen vil slå til. Pantoloc Control er forskjellig fra de fleste andre tilgjengelige reseptfrie behandlingene. Pantoloc Control er en syrepumpehemmer og virker hemmer syreproduksjonen ved å virke direkte der problemet oppstår. Pantoloc Control virker i opptil 24 timer og lindrer halsbrann både dag og natt.
Pantoloc Control gir fullstendig lindring hele døgnet med kun en tablett daglig og det betyr at du kan slippe å hanskes med symptomene og begynne å behandle dem. Du kan merke lindring av symptomer allerede etter en dags behandling med Pantoloc Control – full effekt oppnås etter 2-3 dager.
Pantoloc Control®:

• Angriper årsaken til problemet og forhindrer produksjon av syre
  • Effektiv – virker direkte der syreproduksjonen oppstår
  • Enkelt – kun en tablett daglig
  • Gir langvarig lindring av symptomer på halsbrann i opp til 24 timer
  • Lindrer halsbrann dag og natt
  • Finnes reseptfritt på på apoteket

står det på nettsiden deres!

Nei, Imp, jeg jobber ikke! Har ikke jobbet på 5 år pga fibromyalgi. Har vært på div tiltak og arbeidstrening og praksis etc, men nå har NAV endelig funnet ut at jeg skal søke varig uføre fordi jeg rett og slett ikke har nok gode dager til å ha en fast jobb som sykepleier, eller noe annet for den sakens skyld!
Er litt mye avhengig av å kunne styre dagene mine selv!

Dumt å miste sykedager, da! Hva hvis det virkelig skjer noe, liksom?
Hva sliter mannen din med? Må jo være ille når du må være hjemme for å passe Fjokken. Hvor jobber du med hva?

Mange spørsmål, men...... svar om du vil!