Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-05, 23:24   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av hegaa1

Jeg er jo da av de nye med da "egendefinert diett". Og ja dere har da hatt all grunn til å ha vært "bekymret". Men jeg har ikke hatt en egendefinert diett for at jeg tror jeg vet bedre eller noe slikt. Jeg har bare ikke valgt meg en diett enda. Jeg kom tilfeldig over dette forumet før jeg fikk satt meg inn i de forskjellige diettene. Men etter litt lesing og litt råd og tips her så er jeg ganske sikker på at Fredon er den dietten jeg går for.

Det var vel ikke de som ikke har bestemt seg enda det ble siktet til tror jeg....
Jeg mente iallefall de som begynner uten å sjekke på forhånd, men som setter sammen sin egen diett med å ta litt av det de liker fra hver på grunnlag av løs info fra både her og der. Og som bare setter igang uten å vite hva de gjør. Og det er noe helt annet enn det du gjør. Du søker info og sjekker rundt. Du bestemmer deg for retningen du vil følge og leser boka og SÅ begynner du.

Du gjør det altså riktig fordi du undersøker hva som vil passe deg FØR du begynner, dessverre er det mange som ikke gjør det og det er dem det siktes til her. De som leser bruksanvisningen når alt annet har feilet !

Det er mange som får en bedre livskvalitet og tar av noen kilo bare ved å kutte ut raske karber. Og de som vil det må selvfølgelig få lov til det. Det er spesielt de som ønsker å slanke seg - kanskje mange kilo - som trenger mer "ordnede forhold" for å komme igang....

Skjønner ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat