Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-05, 09:26   #22
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Jeg er den Torkil svarte ang. "moderert ketolyse", men jeg har da også svart ham på hva jeg mente. Og jeg tror jeg vet ganske godt hva jeg driver med, at jeg skrev "moderert" var faktisk fordi jeg var bekymret for at noen skulle si at "det der er ikke ordentlig ketolyse" fordi jeg spiser mer enn 15 karber, og har gjort det helt siden jeg startet på'n igjen..siden jeg av erfaring vet at kroppen min tåler det, og fortsatt går ned i vekt av det. Bortsett fra det følger jeg jo reglene. Jeg har lest boka til Torkil, jeg har også lest Atkinsboka, South Beach-boka og div. andre bøker, så jeg tror faktisk jeg vet bittelitt om hva jeg driver med.

Men ok, jeg har forandre profilen min nå, siden jeg åpenbart har "rett" til å si at jeg går på ketolyse likvel.

Men det går an å ha forståelse for at enkelte velger å modererte dietter bittelitt for å passe til sin egen livsstil, siden mange av diettene er veldig strenge. Og ikke alle som modererer dietten sin litt klager over å ikke gå ned i vekt..

For oss som sliter med spiseforstyrrelser kan det noen gang være nødvendig å gjøre noen små forandringer i diettene for å hindre at vi sprekker. På ren ketolysekur med 15 karber sprakk jeg konstant.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat