Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 17:29   #3
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Sliter med motivasjonen om dagen.... Er det noen andre der ute?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Så sitter jeg her etter å ha spist kjøtt og grønnsaks middagen min, atter en gang! Jeg er så lei!

Jeg er ganske slavisk med meg selv, å føler jeg har prøvd "alle" oppskrifter, samt alle alternativene for å få litt variasjon i hverdagen min.... Tenker på alt jeg ikke kan spise, vanlig brød, frukt, PASTA, For å ikke å snakke om den faste posen min med smågodt på lørdager..... Jeg er kommet til det punktet hvor når andre foreslår alternativer blir jeg nesten irritert (mener det jo ikke).....

Er det noen andre der ute som sliter med motivasjonen? Del deres historie da Kanskje man finner litt motivasjon i hverandre?

I natt drømte jeg at jeg spiste wienerbrød, godt smakte de, men dæsken så letta jeg ble da jeg våknet og fant ut at det bare var et mareritt...

Tar av meg alle klærne, ser meg i speilet og husker hvordan jeg så ut i fjor sommer/høst.... Grøss og gru, dit vil jeg ikke igjen. Nei, takke meg til den slanke fine kroppen jeg ser i speilet nå.... Hengehuden har begynnt å ta seg sammen og ting lysner i takt med døgnet... Snart er det lyst hele 24 timene rundt og det skal det bli inni meg óg etterhvert

Lykke til Maylinn, du har kommet en lang vei med deg selv...sikker på at du greier dette. Klem

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat