Sv: Sliter med motivasjonen om dagen.... Er det noen andre der ute?
Jeg tror jeg begynte å tenke slik når helsen min begynte å skrante på ketolyse, når jeg spiste ketolyse, så hadde jeg liksom en "vei" å følge, men når legen sa stopp, så følte jeg vel kanskje at jeg mistet litt den tråden jeg hadde fulgt så lenge... Jeg la meg høyere i karbo inntak (mellom 20 og 50), å plutselig begynte jeg å bli sulten igjen, å DA kom virkelig tankene om mat igjen.... En annen grunn tror jeg er at jeg er så sliten om dagen, det skjer så alt for mye for meg, at jeg ubevist søker etter "trøstemat", skjønner?
Min hobby er sønnen min, jeg har ikke barnehage før 15. august, så han er hoved fokuset mitt nå, som også krever at mat ikke er så enormt stort i hodet mitt som det er for tiden... Tror jeg aldri har gått så mye sulten noen gang, EVER! Målet mitt er å ligge tett opp 70 kilo, men er kjempe fornøyd med 75 kg, til 75 kilo er det 9 kilo. Men dit, virker det for tiden enormt langt.... Jeg reiser enormt mye, å jeg tror at jeg spesielt savner den enkelheten, men å stoppe et sted, å ha mange ting å velge i.. Ikke at jeg MÅ velge det der jeg må plukke vekk eller eliminere halve måltidet mitt, som er det jeg føler jeg gjør nå.
Tusen takk for innlegget ditt nerthus!