Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 17:47   #5
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sliter med motivasjonen om dagen.... Er det noen andre der ute?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

I natt drømte jeg at jeg spiste wienerbrød, godt smakte de, men dæsken så letta jeg ble da jeg våknet og fant ut at det bare var et mareritt...

Tar av meg alle klærne, ser meg i speilet og husker hvordan jeg så ut i fjor sommer/høst.... Grøss og gru, dit vil jeg ikke igjen. Nei, takke meg til den slanke fine kroppen jeg ser i speilet nå.... Hengehuden har begynnt å ta seg sammen og ting lysner i takt med døgnet... Snart er det lyst hele 24 timene rundt og det skal det bli inni meg óg etterhvert

Lykke til Maylinn, du har kommet en lang vei med deg selv...sikker på at du greier dette. Klem

Va dere er søte!

Den drømmen minner meg da jeg drømte om mammas lasagne, den er verdens beste!! Jeg har prøvd å lage en erstatning uten pasta plater, men det kan ikke sammenliknes i det hele tatt... Det beste jeg vet er mammas lasagne med rykende fersk loff fra min "baker forlovede" ved siden av.... Mat har alltid vært et synonym for kos i min familie, når vi skal kose oss, da lager vi noe godt!! I tillegg er jeg utdannet kokk, så jeg VET hvor mye sinnsykt mye god mat det er der ute i verden, som uheldigvis er stappet med karber... Som sagt er forloveden min utdannet baker og konditor, å han har alltid hatt med seg ferskt brød i uka, å masse godt snaskens i helgene... Har ikke savnet det så enormt som jeg gjør, før nå... Jeg spiser to løv tynne fedon brødskiver om dagen, men jeg kunne like gjerne spist fiber rik, for når det blir så slunkent mister det litt sjarmen på en måte

Nei jeg vil aldri komme tilbake dit jeg var igjen... Aldri vært så stor som jeg var da.... Men det alene er dessverre ikke nok for meg akkurat nå, NOE DET ABSOLUTT BURDE VÆRT! Jeg vet jeg skal klare det, men akkurat nå er det grusomt tungt.....