Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?
Opprinnelig lagt inn av Nunne Mor, her.
Dette klarer vi sammen kjære deg!!
Jeg bruker også forumet som motivasjons hjelp, familien min og ikke minst resultatene!
Du har vært kjempe flink å gått ned masse, men du fikk kanskje en veldig streng start som gjorde deg syk.
Begyn med blanke ark, hvordan ville du valgt å spise lavkarbo uten å tenke ketolyse?
Hva med Grete Rode? Da kan du spise søtefrukter, pasta,potet osv.. men alt med måte og nok med mosjon? For en periode?
Om du har en trøblete tid nå.. gi deg belønning for strevet! 1 time massasje, badeland, shopping, ny parfyme osv Eller kino med meg
Jeg er der og støtter deg uansett hvilken vei du velger å gå!
Ja jeg startet alt for tøft, å ja, jeg tror at det var det som gjorde meg syk... Grethe Roede er egentlig ikke noe jeg ønsker, har forsøkt det før, å føler egentlig at det ikke var noe for meg.. Tror at det er den typen dietter som har fått 90 prosent av de som er her inne til å begynne på lavkarbo. Jeg trener nok, en god del yoga, masse turer med lillemann, å det holder for meg nå.. Akkurat der hvor jeg er nå har jeg heller ikke energi til å trene noe mer.
Har nok ikke vært så flink til å belønne meg selv for vekttapet, men det er jo der jeg føler at den turen til Kiel kommer inn da, der blir det både shopping, ny parfyme og badeland, hehe... De to dagene skal jeg heller ikke tenke på hva jeg spiser.
Hva jeg ville valgt om jeg fikk velge på nytt igjen? Tja, en god posjon sunn fornuft, men beholdt lørdagen, å heller brukt langt lengre tid å gå ned på... Jeg har tatt av meg nesten 15 kilo på 3 måneder, noe jeg selvfølgelig er utrolig fornøyd med, jeg har jo faktisk gått ned 2 bukse størrelser! Jeg hadde nok stort sett holdt meg unna karber, men jeg hadde ikke sett på det som så "synd" som jeg gjør nå.. Hadde kanskje gjort slike endringer som å bytte ut vanlig pasta med grov pasta, ikke spist det like ofte selvfølgelig, men inni mellom, ja... Å en ting jeg VET jeg hadde gjort annerledes, jeg hadde tillat meg selv frukt
Men når alt kommer til alt, så vil jeg ikke kaste bort alt abeidet jeg har lagt ned, å jeg skal holde meg på matta på den måten jeg spiser nå frem til vi reiser på tur. Etter det skal jeg legge litt om, å heller legge meg på "Fedon nivå".....