Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-05, 10:18   #25
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er da ingen som har påstått at du ikke vet hva du driver med. Her snakker vi om de som IKKE har lest eller sjekket noe på forhånd eller de som uten å ha erfaring med kostholdet fra begynnelsen endrer viktige bestanddeler. Som. f.eks. lavfett Atkins, - vanlig brød på Ketolysekuren (fordi de MÅ ha brød) etc etc. Det er noe helt annet !!
Og det trodde jeg jeg hadde presisert også...

Og når jeg brukte svaret fra Torkil, så var det som et generelt svar på hva som er moderert kur og hva som ikke er det - altså ikke henvisning til din måte å gjøre det på ! Beklager om du oppfattet det slik !

Jeg er nok litt hårsår i dag, skjønner nå at det ikke var det du mente.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat