Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 22:21   #1
Frøken_Lisemor
Juniormedlem

Frøken_Lisemor sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 62
Frøken_Lisemor er på en erverdig vei

Har mistet litt motet - men er nok litt utålmodig

Så har vekten stått bom stille siden langfredag og jeg er litt tafatt her jeg sitter. Tålmodighet er vel ikke min sterkeste side akkurat nå kjenner jeg.
Er fortsatt i ketose og har vært det hele veien.
Kiloene som er borte er nå oppe i 7, så gjennomsnitt så er det jo en kilo pr. uke.
Ser at mange her inne "raser" nedover i vekt, men det er vel også veldig invidiuelt hvor raskt man taper vekt og hvor mye man har å ta av om man kan si det sånn.
Inntaket mitt med mat i dag har vært 350 gram kyllingvinger, samt ett par porsjoner med Gresk Youghert med litt hakkede mandler og solsikkefrø samt noe jeg fant i butikken som heter soyaflocken. På den måte har jeg funnet meg en god "frokostblanding" og jeg hadde på en teskjed med Splenda. Innimellom her har jeg spist en Atkinsbar. Dette gjenspeiler vel ca inntaket mitt pr. dag.
Fant ut at jeg skulle legge inn ett innlegg med min lille frustrasjon da det er mange av dere her inne som er utrolig dyktige på dette, så kanskje det dukker opp noen gode råd og tanker etterhvert.
Ha en fortsatt trivelig kveld til dere alle som er der ute :-)

Frøken_Lisemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke godt å si :-) Svar med sitat