Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 22:55   #3
Frøken_Lisemor
Juniormedlem

Frøken_Lisemor sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 62
Frøken_Lisemor er på en erverdig vei

Sv: Har mistet litt motet - men er nok litt utålmodig

Hei, og tusen takk for svar.
Jeg ser at det ble litt feil formulert innlegget mitt her, for jeg spiser jo egg/bacon og andre ting også. Jeg spiser variert, men ikke så store mengder.
Mistenker at jeg har blitt litt hengende i gamle vaner med hensyn til kalori-inntaket, selv om jeg ikke teller de. Er mest opptatt av å ikke få i meg for mye karbohydrater og dette har med at en del plager jeg har hatt er forsvunnet totalt i løpet av disse ukene, og det er jo utrolig bra.
Leser her inne at man ikke skal telle kalorier når man spiser lavkarbo, men hvordan er egentlig dette. Si at man i det normale skal ha 2000 kalorier i døgnet for å opprettholde vekten, og så går man over på lavkalorikosthold hvor man øker inntaket av fett, hvordan blir det da med kaloriene ? Vil det si at kroppen går over i en helt annen fase, så selv om man f.eks da kommer opp i 2500 kalorier i døgnet, så vil man fortsatt få en vektnedgang ? Dette er kanskje utrolig dustete spørsmål, men det får så være :-)

Frøken_Lisemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke godt å si :-) Svar med sitat