Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 22:55   #15
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Ja, det var god info om Pantolog. Takk takk

Kjedelig med uføre, men om det er det som skal til for at du skal ha en god livskvalitet, så er det det beste selvfølgelig.

Mannen min har slitt med magen i flere år. Blitt verre og verre med årene. Har vært utredet og fått diagnosen irritert tarm. Vet at han ikke tåler hvetemel (tåler speltmel) og at det er stressrelatert, det skal ingenting til. Han har smerter og må ha umiddelbar tilgang til toalett. Så det er vanskelig, har forsøkt med omskolering (de jobbene han kan få innebærer som regel store bygninger og dermed lang avstand til toalett), men det skaper forventninger og press, og da blir han dårlig med en gang. Nå er det blitt veldig ille, han våkner med smerter hver dag og den eneste gode stillingen er å sitte fremoverbøyd på en stol...han klarer ikke gjøre husarbeid og langt mindre passe barn.
Nå har han time på mandag, så håper det går litt fortere da.

Gjør ikke meg noe å svare, bare koselig det. Jeg jobber på et stort omsorgssenter, har en variert arbeidsdag med bla bestille diverse varer, tøy, følge opp renholdere og opplæring, jobber mye med arbeidsplaner og -beskrivelser og kontakt med avdelingene ift forskjellige behov..det som er viktig for sjefen er oppfølgingen av renholderne og arbeidsplanene..ingenting av det blir gjort når jeg ikke er der, det er visst vanskelig å få tak i noen som kan se slike ting..greit å føle seg verdsatt da.

I dag tok jeg Nexium til frokost, tenkte det skulle vare hele dagen, men nei. Legen har sagt jeg kan ta to da, så får prøve det i morgen.

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat