Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 06:44   #7
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Psmf

Det stemmer at "vi" ikke er spesielt glad i PSMF-dietten her inne. Det er fordi den ikke bare er veldig lav på karbohydrater, men også svært lav på fett og ikke minst lav på næring generelt. Hvor får kroppen energien sin fra lurer jeg på?

Skal man begi seg ut på dette her må man for det første ikke gjøre det over lengre tid (som jo er presisert over her), for det andre bør man ha mye kunnskap og vite hva man gjør, evt. gjøre det med oppfølging av lege. Slik som jeg ser det er det ikke noe man bør hoppe på fordi man er på desperat jakt etter bikiniformen, passe inn i bunaden eller julekjolen eller whatever. Og det ser desverre ut som om det er det som går igjen blant de som spør om denne dietten her inne, et jag etter å miste noen kilo så fort som mulig med lite eller uten tanker rundt hva man faktisk utsetter kroppen sin for.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat