Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 07:52   #5
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Forteller du de rundt deg at du er på ketolysekur?

Nei, jeg forteller bare folk at jeg har diabetes og ikke kan spise den og den maten dersom jeg kommer opp i en situasjon som gjør det nødvendig for meg å forklare meg, f.eks. når det er bursdag og kake på jobben. Ved forrige kakedag fikk jeg forresten en egen liten tallerken med egg og litt blandet salat (pluss en brødskive, men den lot jeg jo bare være å spise), syns det var fint og omtenksomt

Det er ikke sånn at jeg nødvendigvis skjuler kostholdet mitt for folk, det er bare aldri noe tema. Ingen som spør meg om hvorfor jeg ikke spiser som de gjør, og jeg tror ikke det er noen som oppfatter meg som vanskelig heller når jeg ber om å få grønnsaker i stedet for poteter når jeg spiser ute. Men det har kanskje noe med at de jeg omgir meg med generelt ikke er redd for å spørre om å få ting på sin egen måte selv når man spiser ute Men om noen spør meg, så forteller jeg at jeg går på ketogent kosthold. Er de interressert spør de om hva det går ut på, men erfaringsmessig er man mest opptatt med seg og sitt og bryr seg ikke om hva jeg velger å putte i munnen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat