Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 15:58   #13
kthnk
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
kthnk er ny på veien

Sv: Psmf

Jeg er stort sett enig med de fleste her inne, at man ikke skal utsette kroppen sin for usunne påkjenninger. Samtidig så vet jeg av erfaring, og antar at flere her er som meg, at en ganske stor faktor i alt dette med vekt og kilo og kropp er det mentale. Og at mange av oss opp gjennom årene har prøvd både det ene og det andre som sikkert ikke er å betegne som veldig sunt.

Jeg har stått på stedet hvil på samme kilo i mange uker nå, i tillegg til at det har vært en stressende tid der jeg har sklidd ut med ketolyse/lchf, hentet meg inn igjen, for så å skli ut igjen på nytt...and there we go... Har derfor også vurdert å gå på psmf i 10 dager. Ikke som livsstil, heller ikke som en langvarig diett, eller med noen som helst tanke om at det er sunt for kroppen, men for å kicke meg selv back on track. Jeg VET hva jeg ville følt etter de 10 dagene, om vekta og/eller målebåndet da hadde rikket seg noen skritt i riktig retning. Så om det da ikke var direkte sunt, så ville det gi meg noe veldig positivt likevel. Og så ville jeg fortsatt mitt liv med et balansert og sunt () lavkarbo/lchf-kosthold.

Nå skal det sies at jeg ikke ennå har bestemt om jeg går for de ti psmf-dagene, da jeg nå er veldig godt i gang med en treningsrutine som jeg nødig vil ta pause fra (skal ikke trene hardt under psmf). Og trening (moderat og variert), det er vi vel alle enig om er sunt!

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat