Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 16:28   #1739
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hva feiler det meg egentlig , greier bare ikke å være 100 % ED i mer enn noen dager i strekk, flink til å holde det lavkarbo ja, men jeg har jo MER som skal av og det blir det nok dårlig med på dette visetI går ble det 8-10 mandler og 45 gram baconsvor utenom planen...I dag har det blitt egg, smør, litt majones, salat til frokost med ungene og ostelapper(hexbergoppskrift, skulle lage det til å ha sammen med middag, det passet de nok dårlig til fant jeg ut, men gode som et lite måltid istedet) midt på dagen, det blir en lavkarbomiddag(hexbergoppskrift) til kvelds.Lengter nok veeeldig etter vanlig lavkarbomat, men vet jo det må mye ed til for å få vekt tap-skjerpings!





streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat