Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Hei så gøy at du blir med. Håper du kommer til å like treningen. Har prøvd å svare på spørsmålene dine.
- Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori) - fungerer helt utmerket på lavkarbo, blir sliten og svett akkurat når det står på, etterpå har man bare vanlig "jeg har trent følelse" i kroppen.
- Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta? Jeg har gjort shred og da gikk jeg ned 5 kg på 1 mnd og totalt 24 cm inn på kroppen. Nå holder jeg på med ripped, spent på resultatet om 14 dager
- Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"? Det er stuetrening, greit å ha en matte å ligge på under gulvøvelsene greit med manualer også, jeg bruker bare 1,5 liters flasker med vann.
- Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord. På shred er det 3 levels, hvert level trener man hver dag i 10 dager totalt 30 dager etterhverandre. På Ripped er det 4 levels, hvert level skal trenes i 1 uke med intill 2 hviledager, totalt 4 uker.
|