Sv: Psmf
Mange meninger og synsinger her. Lavkarbo er jo så mangt. Jeg lever selv lavkarbo, har gjort det siden 2007 on/off og på fulltid nå siste året, ja faktisk over 1 år. Jeg skal ikke slanke meg noe, kun noen kosekilo som jeg som regel alltid får på meg om jeg koser meg for mye, særlig om helgene varer fred.lørd og søndag med litt feil mat. Det er lettere å unngå med lavkarbo kosthold. Dessuten blir jeg dårlig av SUKKER. Førtse gang jeg snuste på psmf var ifjor sommer, så testet jeg det ut 5 dager da. Levde så vanlig lavkarbo til nå før påske, tok så et skippertak og levde psmf i 4,5 dager. Levde normalt i påsken for så å booste litt på kroppen når jeg hadde treningsnekt. Jeg spiser meg mett, men teller karber og sjekker fettinnholdet i maten. Utolig hvor mye en egentlig kan spise om en tar de riktige valgene, for det er jo det alt handler om. Jeg er ingen tillhenger av ekstremdietter over tid, for det er viktig at en finner en livstil som en kan leve med, eller så blir det jo bare jojo effekt. Men for meg så fungerer psmf fint, men jeg kjører jo aldri mer enn 4,5 dager om gangen og ligger da på rundt 1000 kcal og spsier 4 måltider som regel pr dag og jeg spiser meg mett. Men husk som jeg sa litt lenger opp, jeg trener IKKE hardt når jeg lever slikt, kun lett trening eller går turer på 30-60 min. Nå blir jeg vel "halshuggd" for min mening om dette her inne. Men får la det stå til. Vi er alle forskjellige og kroppene reagere forskjellig. Jeg går ikke ned i vekt på lavkarbo, men heller ikke opp, så for at jeg skal gå ned må jeg kutte ut på fettet og fløte. Uansett mening om psmf så ønsker jeg dere alle en fantastisk flotte dag, den ser ut til å bli nydelige
|