Hei. Har vært med på lignende tråd før, men yoda kaker tror jeg blir en hit hos min 9 åring og, så lenge han ikke ser hva som er i dem hehehe.. Jeg lager såkalt pinnemat til min ganske ofte, baker hjemmelaget brød, så kjøper jeg fedon brødet på rema av og til. Han har med seg 4 skiver med det av og til (rett og slett pga. tidsklemma), men han blir ikke sur av den grunn.. Ellers så går det i kylling boller, hirsekaker(kan finne oppskrift senere), kjøttboller og pølsekuler av og i tillegg oppskjært frukt og grønnsaker. Han spør av og til om ikke han kan få nugatti sånn som de andre, så jeg kjøpte sweet nut chocolate fra www.kinsarvik.no som han får en gang iblant. Ca 1-2 ganger i mnd.. Det er bedre enn nugatti.. Men han får ikke ta det med seg på skolen. Siden han ikke drikker melk og alle de andre ungene får sjokomelk på fredager, så får han med seg enten juice blanda med vann/farris eller fun light den dagen. De andre dagene drikker vi kun vann Vi har innarbeida en fin avtale om sunt kosthold som er gluten og melkefri(alt utenom lindberg brødet).. Så får han lørdagsgodt sånn som alle andre Jeg har en glad og fornøyd gutt som smiler fra morgen til kveld