Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 21:52   #19
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Er faktisk veldig godt å vite at vi er flere i samme båt, å at det ikke er enkelt i det hele tatt! Jeg opplever også energitap, stort energitap! Det tror jeg skyldes kombinasjonen av to ting, det konstante psykiske du påfårer deg selv på grunn av tanken rundt mat, å at karber gir en del hurtig energi....

Du er som meg, er kjempe glad i frukt... Jeg også savner frukt noe enormt!!! Mamma og pappa syns det er helt bak mål at jeg ikke kan innføre litt frukt i kosten min... Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Jeg trenger heldigvis ikke gå nor særlig ned vekt, er innenfor normalen hva gjelder bmi, men trives bedre med 3-4 kg mindre enn akkurat nå. Er glad i frukt og et kaldt og saftig rødt eple er vanvittig godt! Så jeg har bestemt meg for å unne meg det av og til - og jeg gleder meg til friske aprikoser kommer i handelen! Det er godt det! Og til bærhøsten! Mmmm.... Kjøpte noen spanske bringebør forleden dag og de var så søte og nydelige at de smakte bedre enn sukkertøy!

Jeg skal rett og slett prøve å justere litt på kostholdet og se hva jeg kommer frem til funker best for meg. Litt rom for små utskeielser må jeg bare ha.

Lykke til -til oss begge!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat