Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 22:31   #24
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg er skitlei fire ganger om dagen (omtrent hver gang jeg titter i kjøleskapet), men jeg har et bilde av meg der jeg ser ganske så høygravid ut tatt et år etter fødselen. Når jeg da ser meg i speilet nå og ser at magen er MYE mindre så orker jeg litt til.

10 mnd etter siste fødsel veide jeg mer enn jeg noen gang har gjort, bortsett fra da jeg var høygravid. Noen uker etter fødselen var jeg bare 2-3 kg over matchvekt, men i løpet av ammeperioden la jeg på meg 7-8 kg til... Så det med å "spise så mye du vil for melkeproduksjonen krever så mye energi" stemte ikke heeelt for min del nei... Jeg vil helst unngå å se bilder fra den tiden for å si det sånn. Når man er så liten som meg så er 10 kg MYE og det synes utrolig godt!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat