Jeg har drukket fløte fra kartong (om jeg ikke har tenkt å bruke resten i saus som flere skal spise). Eller jeg har hatt godt med i kruset og drukket det bart før jeg har drukket kaffe med fløte. Jeg kan høvle meg en skive smør og spise. Eller en osteskive med 2 smørskiver og rulle sammen. Om jeg er sulten. Det er ikke noe jeg gjør hver dag. Jeg bruker gjerne gode klatter med hjemmelaget kryddersmør på maten. Ser ikke store forskjellen på å spise Nannah sine knekkebrød med godt med smør, hardkokt egg og majones - fremfor å smelte smør over nykokte egg. Synes begge deler er godt jeg Som barn spiste jeg smør om jeg fikk tak i det. Og jeg kunne ha rent salt i hånda og slikke det i meg. Tror jeg hadde behov for det. Jeg er nok en av de som vektlegger at det er bra med nok fett, som energikilde og for å holde seg mett. Siden jeg ikke veier, så vet jeg ikke hvor mange prosent jeg ligger på. Jeg har nok vært påvirket av å være ung på 80tallet, med den fettskrekken som tildels var fremtredende i idrettsmiljøet den gang (også?) og føler kanskje jeg pøser på med fett mer enn jeg egentlig gjør? Liker fettrand på kotelettene som skulle skjæres bort da jeg var ung. Føler fremdeles mange skal spare på kaloriene og kutter ned på fettet - og har lyst å formidle at det ikke nødvendigvis er riktig vei å gå. Dvs jeg dytter ikke mine meninger på andre, men om de spør så forteller jeg gjerne Og det at vi legger forskjellige meninger i hva som er mye - gjør at det lett blir misforståelser. Men siden jeg mener at det er proteiner og fett som gir næring til kroppen og god energi, så er det gjerne det jeg fremhever. Selv om jeg også spiser godt med grønnsaker, så tenker jeg mer på at de gir variasjon, god smak og er nesten som krydder