Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 17:22   #9
Cassiopeia
Seniormedlem

Cassiopeia sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Hjelp! jeg øker i cm ... As we speak!

Opprinnelig lagt inn av karodukken, her.

Jeg skriver jo også at: Ja, altså nå har jo ikke dagene mine sett sånn før de siste 7 dagene..
Jeg har bare prøvd å fjerne alt som kan ha ugunstig innvirkning og ettersom at jeg ikke har så mye jeg skal ned så syns de ekstra to kiloene veldig godt.

Jeg har vært flink pike å spist grønnsakene mine helt frem til nå..
Det er bare den siste uken som har vært så streng som dette.
Ville liksom ikke stille spørsmål før jeg hadde prøvd alt som jeg har lest i liknende spørsmål tidliger iht. Partystoppere og div.

Du kan da ikke snakke om partystoppere etter fem ørsmå uker på LCHF!
Husk at det ofte tar seks til låtte uker før fettforbrenninga kommer skikkelig i gang og kroppen skjønner hva den skal bruke alt fettet til.
For øvrig er du normalvektig, og ketogene kosthold er vektregulerende. Det vil si at kroppen finner den vekta som passer kroppen din, sjøl om det kanskje ikke er samme vekt som hodet liker best.

-Jeg tror du bør revurdere kostholdet ditt jeg, for denne kostplanen passer bedre for folk med en overvekt som er like stor som totalvekta di.

-Lykke til, men ta for all del vare på helsa.

Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat