Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 19:28   #18
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Jeg øker i cm ... As we speak!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Den mora di skulle ha vært satt på plass!!!

Du har jo overhodet ikke overvekt, og siden du snakker slik du gjør om din mors påvirkning på deg regner jeg med at du er ganske ung. DA ville jeg ha satset på sunne gode vaner fremfor psfm (eller hva det heter) som noen anbefaler. Målet helliger IKKE middelet!

Håper du finner en måte du kan trives med og som er levelig!

Helt enig med Kanutten!

Moren min var nok ganske lik din mor. Hun syntes alltid jeg var for tykk når jeg veide nærmere 60 enn 50, for å si det sånn. Alt innen normaltvekt. Så jeg har jo fått spiseforstyrrelser inn med morsmelka, på en måte. Hun var akkurat det samme med seg selv - hadde "tjukke" klær og "tynne" klær. Hun var lita 150 cm, og veide vel 40 - 45 kg. Jeg var nok ei "dundre" i hennes øyne.

Desverre kan vi ikke endre mødrene våre, men vi kan endre oss selv - og velge å overhøre dårlig samvittighet som de prøver å påtvinge oss..

Fortsett med lavkarbo, det fungerer virkelig i lengden. Stabilt blodsukker, mindre humørsvingninger, stabil vekt etter hvert. What's not to like