Sv: 20 kg ned?
Greit.... mulig jeg var litt krass der.
Nei, jeg har heldigvis aldri slitt med en spiseforstyrrelse (som jeg vet om, og jeg antar at jeg ville ha lagt merke til det). Det virker som om du var ute etter en bekreftelse på at den måten du "pusher" grensene på er helt greit, noe jeg så klart ikke kan være enig i. Så klart kroppen fint kan takle å gå 20 timer uten mat nå og da, men det virket ikke på meg som om det var det som var tilfellet her.
Du sier du spiser deg mett, men samtidig sier du at det er herlig å kjenne på sulten... det er sånne utsagn som gjør meg bekymra... for det er det jeg blir. Bekymra. Du har hatt et spiseproblem før, og du sier nå at du ikke tror du har det nå. Når blei du klar over spiseproblemet forrige gang? Med en gang, eller etter en lang stund?
La meg spørre deg litt klarere... sånn at jeg kanskje kan slippe å bekymre meg og la deg være i fred.... hvor mange kalorier har du fått i deg daglig den siste uka?
Og når det gjelder min "slutte med det"-kommentar så kommer den fordi måten du ordla deg på tydet at det var en helt bevisst handling å pushe grensene, for å se om ikke du kunne faste i en time eller to til. Det virker jo som om du er veldig bevisst på akkurat dette, og i så fall burde det være mulig å gjøre noe med det... eller?
Edit: Tillegg. Hvis du føler at det ikke er store grensa mellom periodisk fasting og å ha en spiseforstyrrelse, så burde du kanskje vurdere hele opplegget med periodisk fasting.