Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 09:52   #98
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 40
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Drikker du fløte fra kartongen og spiser smør med skje?

Eg vil berre sei, at eg har tatt Mat og Helse, og der blei me opplært til å følge dei norske kosthaldsråda, med lite fett, sukker og salt, magre produkt og lightprodukt, samt frukt og grønnsaker. Hugsar me hadde Johnny Laupsa Borge på besøk, og eg blei skikkeleg overraska då han starta å snakke om steinalderkost og lavkarbo. Ikkje at eg trudde på det, nei....

Men i fjor, etter eg i fleire år har ete magert og "sunt", og heller gått opp i vekt, bestemte eg meg for å lese meg opp på lavkarbo,men med stor skepsis. Likevel, eg trur at dersom ein set seg godt inn i det ein driv med, så vil ein i det minste kunne ta eit val basert på kunnskap og ikkje på synsing.

Og nei, eg drikk ikkje fløyte frå kartongen eller et smør med skei, det gjer eg berre til egg

Eg har alltid likt både smør og fløyte, men har alltid fått dårleg samvit når eg har brukt det pga av at me er så opplærte til å ete magert og alltid bruke lettprodukt. Så eg skjønar godt dei som synest at det høyrest rart og skummelt ut med "alt dette feittet". Mitt råd er, les nyare forsking, oppdater deg på litteratur

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat