Sv: Hjelp jeg har spist meg ut av ketose
Opprinnelig lagt inn av Paris, her.
Ja skal prøve å holde meg Men i morgen er det fest da - Og jeg skal prøve å holde meg edru -evt drikke litt tørr hvitvin.... Det tror jeg også blir en tøff dag!!
Er ikke sikkert at du tåler mer enn to-tre glass også er det natta og da blir det ikke så mange ekstra kh Evt kan du drikke sprit med sukkerfri brus (jeg lager en killer Mojito som er sukkerfri, ingen som vil ha den med sukker lengre). I tilleg dersom du vil ha snacks til drikken sørg for at du har f.eks Bacongull eller annen type snacks av svor(er viktig at det ikke er sånn baconsnacks som er laget av stivelse og skyhøyt på kh), evt ta med en boks med ostechips. Dersom noen spør bare si at du er blitt allergisk eller no, eller som jeg sier at jeg er så sykt kresen at jeg ikke liker noen ting og da er det enklere å ta med selv. Funker det, ingen som krangler på den liksom, er faktisk vanskeligere å forklare lavkarbo 
Det jeg prøvde å si i det forrige innlegget er at mange kan ligge høyt i kh inntak uten å falle ut av ketose. Dessuten så lenge du ikke har en sprekk, men kan ha spist litt for mye kh slik at du ligger i grenseland for ketose eller ei, så pleier det ikke å være så hardt å komme tilbake på sporet som når du har hatt en megasprekk med masse kh. Jeg koser meg innimellom med ekstra kh som feks kålrotstappe til jul eller jordbær på sommeren, men passer på at det er i fornuftige mengder og at det ikke nødvendigvis er hver dag. Styrer også unna verstingene som brød, sukker osv. Men unner meg av og til en bitteliten bit potet eller litt ris dersom det faller seg slik. Er nok ikke det beste i en slankeperiode, men det er bra for psyken 
|