Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Opprinnelig lagt inn av Caritty, her.
Hepp!
Begynte på tirsdagen som var, altså den 3. Mai og ikke 1. Men denne tråden likte jeg, masse nyttig man kan få med seg da..
Har tidligere gått på "egenkomponert" lavkarbo, og gått ned 19 kg på dette, men nå har det stått stille ganske lenge, så nå tenkte jeg at jeg fikk sparke kroppen min i gang igjen, så nå er det ketose som gjelder! Fikk første utslaget på stixen i dag! 
Velkommen, 19 kg er jo fantastisk!
Jeg har også blitt fasinert av diett.no, og selv om det blir litt gjetting da jeg ikke veier alt. Får jeg mer oversikt. Og så jo at jeg måtte justere litt.
Er så godt å lese at det er normalt å stoppe opp litt rundt den 3 uka. Da er jeg jo normal jo ...hehe
Smaken i munn er fortsatt ikke god, jeg spiser litt Ifa. Det hjelper jo der og da men kommer raskt tilbake. Vil jo helst ikke bli avhengig av sukkerfrie pastillet ol. Satser på at det vil bedre seg etterhvert.
Jeg skal til varmere strøk om ikke så lenge, da må jeg planlegge en sprekk. Det pleier å bli en del øl+++... Jentetur så blir såååå deilig. Matmessig skal jeg satse på å kutte ut chips, ris og brød. Masse nydlig mat der, problemet blir vel å få stotret frem på engelsk at jeg heller vil ha grønnsaker og salat.
Jeg har jo levd lavkarbo moderat noen år, og vet at jeg ikke vil gå tilbake til høykarbo. Problemet har vært at kg har bygd seg på etter perioder hvor jeg ikke har vært så nøye, ferieturer, jul, helger som har blitt litt lange Går på medisiner som også lett gir vekt oppgang.
Ble langt dette her hadde vist mye på hjertet 
Men stå på alle sammen, vi vil klare det og vi fortjener det 

|