Sv: 20 kg ned?
Opprinnelig lagt inn av *marion*, her.
Men er det greit med trening? alså elkser å gå tur , å for første gang på lenge blir eg ikke sliten når eg går , gikk over 10 000 skritt i går å rusla i fjellet elsker dette , men er det gunstig sammen med lavkarbo ? spiser når eg er sultene så blir mellom 3-4 måltider om dagen , spiser sjeldent kvelds å føler meg i kjempe form , enest er at eg gjerne blir stiv i musklaturen utover det helt fantastisk er i uke to nå =)
Så lenge du ikke sliter med belastningsskader osv pga overvekt er det helt greit å trene. Hvis du er veldig tung burde du kanksje vete til du har gått ned litt slik at man ikke belaster leddene så mye. Men gåturer tror jeg ikke skader. Også er det veldig positivt å trene styrketrening samtidig med ketogent kosthold. Man øker fettforbrenningen av det, da musklene også tar av fettet for å få energi Men på den andre siden så kan vekta stoppe opp når du trener mye styrke. Men muskler er tyngre enn fett og nedbrutte muskler binder vann, flere toppidrettsfolk som lever lavkarbo go trener. Muskler tar jo mindre plass enn fett, og ser finere ut, så er kanksje ikke så ille om vekta går litt saktere ned du må nesten kjenne etter selv Jeg klarer ikke kondisjonstrening på lavarbo, blir for sliten, men styrketrening går veldig fint!
|