Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 13:00   #1759
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Nøtter til bær pga fettet i nøttene mener jeg
Grattis med nedgang Monica - vi suser avgårde hele gjengen

Sol i Bergen også, og akkurat passe temperatur med deilig vind.
Jeg har forøvrig i dag avsluttet hjerteforsningen med en 24-timers blodtrykksmåling fra i går til i dag, og nå har jeg så og si perfekt blodtrykk!!!!
Snittet lå på 117/77, som er rett under optimalt nivå har jeg blitt fortalt.
Funket med medisin ja

Uansett, etter ørten blodprøver og 5 undersøkelser har de ikke funnet noe feil med hjerte - noe jeg jo er veldig fornøyd med.
(og kanskje det beviser at mer fett i kosten ikke er farlig, siden jeg jo har fulgt ulike lavkarbovarianter siden 2005 )

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat