Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 13:39   #146
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Herregud.. bloggen min har eksplodert på lesere det siste døgnet! Søndag hadde jeg 30 lesere, som er normalt. Mandag hadde jeg 206 lesere, igår hadde jeg 963, og så langt idag har jeg 119 lesere. Jeg er helt sjokka! :O

Men, så har jeg blitt linka til ulike plasser. Det begynte med kristine fjellestad (.blogg.no) skrev at om noen hadde lyst å sende inn slankehistorien sin så skulle hun publisere den. Så jeg sendte den inn og hun publiserte den. Lenabeatrice hadde visst sett historien og linket meg på sin blogg. Og så hadde visst noen ifra side2.no funnet historien så de linket meg igjen. Jeg har ikke ord, jeg er så glad! har fått så utrolig mange fine kommentarer som skriver at jeg er en inspirasjonskilde, og flere ser opp til meg, og at jeg har vært så flink, og at folk beundrer meg for den fantastiske viljestyrken min. Jeg får tårer i øynene av at jeg blir så rørt! Jeg som har slitt de siste ukene med viljestyrken og motivasjonen fikk en skikkelig pangstart nå! Jeg er så glad <3

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat